يکشنبه ٠١ مرداد ١٣٩٦
صفحه اصلی|کتابخانه دیجیتال|نقشه سایت|تماس با دانشگاه|روابط عمومي|دفتر نهاد رهبری|English
منو اصلی
تقویم
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 993
 بازدید امروز : 1388
 کل بازدید : 3746320
 بازدیدکنندگان آنلاين : 11
 زمان بازدید : 0/1875
امور مالی

مسئول امور مالی : آقای حمید جان احمدی                             

مدرک تحصیلی : لیسانس حسابداری


شرح وظایف واحد مالی

1.تقسیم کار بین حسابداران واحد

2.کنترل دفاتر کل و روزنامه

3.تشخیص و وطیفه بندی اعتبارات نظارت در ثبت و نگهداری اعتبارات برابر موازین و مقررات مالی و اعتبارات مصوبه ، مقایسه های ارسالی و عتبارات حواله شده از مرکز و تامین اعتبار هزینه های جاری شهرستان

4.امضاء چک ها و انطباق ته چک با موجودی دفاتر بانکی و اسناد مثبته و برگه های محاسباتی

5.بررسی صورتحساب اموال شهرستان و مطابقت آنها با آیین نامه های موال

6.اهتمام لازم در واریز حساب های قطعی و تنظیم صحیح حساب به موقع و ارسال یک نسخه از صورتحساب ماهیانه به امور مالی استان

7.کنترل و امضاء لیست و اسناد هزینه ، محاسبه پرداخت ها و صدور و نگهداری برگه های محاسباتی با رعایت مقررات مالی

8.نظارت بر کار حسابدارها

9.تهیه و تنظیم صورت دیون و تعهدات مربوط به مطالبات کارکنان

10.نطارت بر عملکرد واحد درآمد

11.انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق

12.بررسی و تبیین اسناد در سیستم نظام نوین مالی

13.پیگیری پرداخت کسورات حقوق پرسنل

14.پیگیری و پرداخت به موقع بیمه کارکنان و مکاتبه با بیمه تامین اجتماعی

15.پیگیری اعتبارات و ردیف های بهداشتی واحدها و وصول و پرداخت آنها

16.ثبت تعهدی اسناد کارپردازی

17.درخواست وجه حقوق پرسنل،درآمدها به مدیر مالی دانشگاه

 

واحد حقوق و دستمزد : محمد دریجانی

مدرک تحصیلی: لیسانس حسابداری

شرح وظایف :

1.دریافت و پرداخت مطالبات کارکنان

2.تهیه و تنظیم لیست حقوق

3.ثبت تعهدی حقوق

 

واحد امین اموال:  خانم حکیمه دهقان قصری

مدرک تحصیلی : لیسانس حسابداری

 

شرح وظایف

1.کنترل و نظارت و پیگیری کلیه اموال مرکز و واحد های تابعه

 

 

واحد رسیدگی و دفترداری  :  خانم آمنه مرادزاده ارجمندی  

مدرک تحصیلی : لیسانس حسابداری

شرح وظایف

1.رسیدگی و کنترل اسناد مالی

2.ثبت و کنترل وقایع و رویدادهای مالی

 

واحد درآمد  : حسین پور باقری

مدرک تحصیلی : دیپلم

شرح وظایف

1.نظارت و کنترل بروصول در آمد های حاصل از ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مراکز تحت پوشش

2.mmt نظارت و کنترل بر درآمدهای نقدی آزمایشگاه ازدواج و مرکز

3.تنظیم و ارسال اسناد بیمه های طرف های قرارداد و پیگیری بر وصول درآمدهای حاصلی

4.اعلام تعرفه های سالیانه خدمات تشخیصی و درمانی به مراکز تحت پوشش و نظارت بر حسن اجرای آن

5.تلاش  و پیگیری در جهت کاهش و رفع کسورات نسخ و اسناد مربوطه

6.نظارت و کنترل بر وصول درآمدهای حاصل از فعالیت واحدهای استیجاری براساس مفاد قانونی قراردادها

7.آموزش مداوم پرسنل صندوق و پذیرش مراکز در جهت ارتقای اطلاعات مربوط به نحوه کار با رایانه و ارتباط صحیح با ارباب رجوع

8.تهیه و تنظیم تراز عملیاتی مالی بر اساس سیستم نوین دانشگاه


واحد اعتبارات : حسین پورباقری

مدرک تحصیلی : دیپلم

شرح وظایف

1.بررسی تعین اعتبار کلیه درخواست های هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید و یا منجر به پرداخت میشود

2.تایید اسناد پرداخت با ایجاد تعهد با توجه به نظام نوین مالی جدید دانشگاه

3.ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به تامین اعتبار به مهر « تامین اعتبار شد»

4.گردآوری منبع لازم بمنظور انجام اظهار نظر در خصوص تامین اعتبار اقلام درخواستی

5.اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه

6.نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط با اعتبارات

7.همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری لازم

8. پاسخگویی به مسئولین ذیربط در خصوص وضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی

9. انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب معاون حسابداری مالی که با توجه به نوع وظایف ، آن توسط شخص دیگری امکان پذیر نباشد .   

 

 

 تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرستان بم می باشد