شنبه ٣١ تير ١٣٩٦
منوی انتخابی وجود ندارد
منو اصلی
تقویم
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 366
 بازدید امروز : 4142
 کل بازدید : 3744774
 بازدیدکنندگان آنلاين : 8
 زمان بازدید : 0/4844
مدیریت

جناب آقای کاظم نجفی

کارشناس ارشد پرستاری - عضو هیئت علمی 

ایمیل :k_najafi@mubam.ac.ir

شرح وظایف :

1-برنامه ریزی و هماهنگی در جهت برگزاری کارگاههای آموزشی در مرکز، رابط آموزش و پیگیری مسایل آموزشی مرکز.
2-برگزاری کلاس های مهارتهای بالینی برای گروه های آموزشی اتاق عمل، بیهوشی، فوریت ها، رادیولوژی-پرستاری،
CRR ، داخلی، جراحی، زنان زایمان، اورولوژی، ارتوپدی، ENT ، چشم، طب نظامی، سمیولوژی و... آماده کردن کلیه تجهیزات موردنیاز هر کلاس قبل از شروع کلاس.
3-همکاری با مدرسین در آموزش مهارتهای بالینی به دانشجویان و استفاده از مولاژها، و برگزاری برخی کلاسهای آموزشی جهت دانشجویان.
4-تحویل اقلام و تجهیزات مرکز از نماینده تجهیزات پزشکی دانشگاه و تلاش جهت نگهداری و مراقبت از امکانات مرکز.
5-نظارت و راهنمایی دانشجویان به هنگام تمرین مهارتهای بالینی 
6-رسیدگی به مشکلات دانشجویان و اساتید در خصوص کمبودهای مرکز و مشکلات آن، و ارائه بازخورد به معاونت محترم دانشگاه.
7-نظارت و کنترل کیفیت کلاس ها و کارگاههای آموزشی تشکیل شده مرکز و اثربخشی آنها و ارزشیابی دوره ای برنامه های آموزشی مرکز.
8-تهیه و گردآوری فیلم و
CD های آموزشی جهت استفاده دانشجویان مرکز.
9-تهیه پمفلت و پوسترهای آموزشی و ارائه آن جهت بازدیدها و نمایشگاههای دانشگاهی.
10-برآورد کلیه نیازهای اساتید هیأت علمی و دانشجویان و اعمال نظرات کارشناس در مورد برنامه ها و تجهیزات پزشکی و وسایل کمک آموزشی مورد نیاز جهت آموزش برای کلیه گروههای آموزشی.
11-هماهنگی لازم و پیگیری جهت خرید کلیه اقلام و تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی مرکز.
12-هماهنگی و همکاری در برگزاری آزمون های
OSCE و آزمون های برآورد مهارتهای بالینی.
13-تهیه و تدوین برنامه استراتژیک مرکز مهارتهای بالینی.
14-همکاری در انجام طرح های تحقیقاتی در زمینه روش های آموزش و ارزیابی در مرکز و تهیه گزارشها و نمودارهای آماری مربوط به کلیه فعالیت های مرکز.
15-تهیه و ترجمه بولتن ها و کاتالوگ ها جهت استفاده صحیح از مانکن ها و رسیدگی و کنترل وضعیت مانکن ها و تجهیزات آموزشی.
16-هماهنگی با شرکت ها جهت نصب و راه اندازی مانکن ها و تعمیرات آنها.
17- بررسی میزان رضایت فراگیران از نحوه تدریس اساتید، فضا و امکانات آموزشی بصورت دوره ای.
18-ارزیابی و نظرسنجی دانشجویان قبل و بعد از تشکیل کلاسهای های آموزشی مهارتهای بالینی.
19-تهیه لیست حضورغیاب و کنترل دقیق حضور دانشجویان در تمامی کلاسهای آموزشی و ارائه آن به اساتید محترم.
20-تشکیل کمیته مهارتهای بالینی با همکاری معاونت محترم آموزش و پژوهش و اعضاء ثابت کمیته که شامل هیأت علمی محترم کلیه گروه های آموزشی و مسئولین محترم آموزش دانشکده ها.
21-برآورد اقلام مصرفی مرکز قبل از شروع ترم تحصیلی و پیگیری جهت حرید آن، جهت استفاده دانشجویان در کلاس ها.

22-مراقبت و نگهداری دقیق مولاژها (کنترل پودر زدن مولاژها)
23-پیگیری ارسال برنامه های آموزش کلیه دانشکده ها قبل از شروع ترم تحصیلی.

 

 

   دانلود : cv_najafi_1.pdf           حجم فایل 255 KB
 تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرستان بم می باشد