شرح وظایف مدیر پژوهشی:
1- بررسی های لازم و اتخاذ تصمیم در مورد فعالیت های پژوهشی
2- مطالعات لازم در زمینه ارزشیابی فعالیت های پژوهشی
3- همکاری در ارائه خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی و برگزاری سمینارها و کنفرانس های علمی و اجرای کلیه امور قراردادهای تحقیقاتی با دانشگاه و سایر مؤسسات
4- نظارت بر کلیه امور پژوهشی دانشکده
5- هدایت، هماهنگی و نظارت بر فعالیت کمیته پژوهشی دانشجویان دانشکده
6- دریافت طرح های پژوهشی اعضاء هیأت علمی و دانشجویان دانشکده
7- تشکیل شورای پژوهشی جهت بررسی طرح های پژوهشی و سیاست گزاری پژوهشی در سطح دانشکده
8- نگارش صورتجلسات شورای پژوهشی دانشکده
9- تشویق و کمک به محققین جهت تنظیم و تدوین طرح های پژوهشی
10 - درخواست برگزاری کارگاه های پژوهشی موردنیاز اعضاء هیأت علمی و دانشجویان دانشکده به مسئولین مربوطه و همکاری در برگزاری کارگاهها در سطح دانشکده
11- تعیین اولویت های پژوهشی دانشکده با توجه به نیاز مدیران گروههای آموزشی و اعضاءهیأت علمی دانشکده