۱۴۰۵ سه شنبه ۱۹ خرداد
فرم ارزیابی نهایی فراگیر از دوره آموزشی
اهداف دوره به طور واضح توضیح داده شد : *




اهداف دوره با نیازهای من منطبق بود : *




اهداف دوره با توانایی های من منطبق بود : *




سرفصل های مصوب دوره تا چه اندازه رعایت شد : *




این دوره تا چه اندازه مرا با دانش روز و جدید آشنا کرد : *




جزوات ارائه شده در دوره از چه میزان استانداردی برخوردار است : *




جو حاکم بر کلاس های دوره کاملا در جهت یادگیری هدایت شده بود : *




تکالیف و موردهای ارائه شده در دوره کاملا کاربردی بود : *




منابع معرفی شده توسط اساتید مفید و در دسترس بود : *




استمرار این دوره ها در آینده برای فراگیران تا چه اندازه مفید و مناسب خواهد بود. : *




نحوه برخورد و در دسترس بودن مدیر علمی دوره : *




نحوه برخورد و در دسترس بودن مدیر اجرایی دوره : *




تصویر امنیتی
متن تصویر امنیتی: *

انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
آ+
آ
آ-