پیام تسلیت دکتر رادفر رییس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد
پیام تسلیت دکتر رادفر رییس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد
به نام خدا
سالگرد قیام خونین پانزده خرداد و نیز سالروز رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، فرصتی است برای تجدید بیعت با آرمانهایی که ملت بزرگ ایران را در مسیر آزادی، عدالت و کرامت انسانی هدایت کرد.
قیام مردم در پانزده خرداد، نقطه آغازین نهضتی شد که سرانجام با رهبری حکیمانه امام راحل (ره) به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید. یاد و خاطره شهدای والامقام آن روز تاریخی، همواره الهامبخش پایداری، ایمان و مسئولیتپذیری در برابر ارزشهای الهی و انسانی خواهد بود.
اینجانب سالگرد این دو رخداد بزرگ و ماندگار را به تمامی مردم شریف ایران، بهویژه خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بم تسلیت عرض میکنم و رجای واثق دارم که با الگوگیری از راه و سیره امام خمینی (ره) و شهیدان، بتوانیم در مسیر تعالی نظام سلامت و خدمت صادقانه به مردم عزیز منطقه، بیش از پیش گام برداریم.
روح بلند امام راحل و شهدای پانزده خرداد قرین رحمت الهی باد.
دکتر علی رادفر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم