دانشگاه علوم پزشکی بم
کد : 59320-67595      تاریخ انتشار : ۱۴۰۵ دوشنبه ۱۱ خرداد تعداد بازدید : 20

اخبار مدیریت | بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم از مرکز بهداشت گنبکی و دیدار با فرماندار

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم از مرکز بهداشت گنبکی و دیدار با فرماندار
بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم از مرکز بهداشت گنبکی و دیدار با فرماندار
به گزارش وبدا بم؛ صبح امروز دوشنبه، یازدهم خرداد ماه، دکتر علی رادفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم، با هيئت همراه بصورت میدانی از مرکز بهداشت گنبکی بازدید کرده و با مهندس برجی فرماندار این شهر، دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست، دکتر رادفر ضمن ابراز رضایت از اقدامات و دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان در شهرستان گنبکی، بر ضرورت همکاری میان بخشی دستگاه‌های اجرایی و حوزه بهداشت و درمان به منظور ارتقای سطح سلامت در این منطقه تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مظاهری نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مهندس ایمان صادقی مدیر روابط عمومی دانشگاه و مهندس دستیارحقیقی رئیس مرکز بهداشت گنبکی، نیز در این نشست حضور داشتند و در خصوص مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.