نشستی با حضور دکتر شهریاری رئیس مجمع خیرین سلامت کشور، معاونین مجمع و مهندس جلالی مدیر مجمع خیرین سلامت بم برگزار شد و در آن مشکلات و موانع فعالیت خیرین در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی بم بررسی و درباره راهکارهای تسهیل و تقویت مشارکتهای مردمی تصمیمگیری شد.

