نشست بررسی برنامه عملیاتی پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی با حضوردکتر علی رادفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون درمان، مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی بم، مسئول برنامه عملیاتی و مسئول پدافند غیرعامل دانشگاه جمعی از مدیران در دفتر ریاست برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم صبح روز ۱۰ خرداد ۱۴۰۵ نشست آخرین وضعیت برنامه عملیاتی پدافند غیرعامل دانشگاه در سال ۱۴۰۵ مورد بررسی قرار گرفت و حاضران به ارزیابی شاخصها و آیتمهای مرتبط با پدافند غیرعامل در حوزههای مختلف دانشگاه پرداختند.
در این جلسه بر ضرورت اجرای دقیق برنامههای پدافند غیرعامل، ارتقای سطح آمادگی واحدها و تقویت هماهنگی بینبخشی برای مقابله با تهدیدات و کاهش آسیبپذیریها تأکید شد.
همچنین دکتر علی رادفر ، همافزایی و مشارکت تمامی حوزهها و واحدهای دانشگاه را از الزامات تحقق اهداف برنامه عملیاتی پدافند غیرعامل دانسته و بر هم افزایی مستمر بخشهای مختلف در اجرای برنامههای پیشبینیشده تأکید کردند.
در پایان، راهکارهای لازم برای بهبود روند اجرای برنامهها، رفع چالشهای موجود و دستیابی به اهداف تعیینشده در سال ۱۴۰۵ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.