دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم با امام جمعه ریگان
دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم با امام جمعه ریگان
به گزارش وبدا بم؛ صبح امروز یازدهم خرداد ماه دکتر علی رادفر رییس دانشگاه علوم پزشکی به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین مظاهری نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مهندس ایمان صادقی مدیر روابط عمومی دانشگاه، دکتر دریجانی رئیس شبکه و مرکز بهداشت، دکتر حسینی صفا رییس بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی ریگان با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین عباس زاده امام جمعه ریگان با وی دیدار کردند.
در این نشست، دکتر رادفر با ارزیابی مثبت از اقدامات و دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان در این منطقه، بر تداوم پیگیریها برای ارتقای سطح سلامت مردم و کاهش محرومیتهای درمانی تأکید کرد.
همچنین امام جمعه ریگان از اقدامات جهادی و حمایت ها و پیگیری های دکتر رادفر و مجموعه دانشگاه در مناطق محروم تقدیر کرد.