به گزارش وبدا بم؛ صبح امروز یازدهم خرداد ماه دکتر علی رادفر رییس دانشگاه علوم پزشکی به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین مظاهری نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مهندس ایمان صادقی مدیر روابط عمومی دانشگاه، دکتر دریجانی رئیس شبکه و مرکز بهداشت، دکتر حسینی صفا رییس بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی ریگان با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین عباس زاده امام جمعه ریگان با وی دیدار کردند.
در این نشست، دکتر رادفر با ارزیابی مثبت از اقدامات و دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان در این منطقه، بر تداوم پیگیریها برای ارتقای سطح سلامت مردم و کاهش محرومیتهای درمانی تأکید کرد.
همچنین امام جمعه ریگان از اقدامات جهادی و حمایت ها و پیگیری های دکتر رادفر و مجموعه دانشگاه در مناطق محروم تقدیر کرد.