EN
۱۴۰۵ چهارشنبه ۳ تير
کد : 59320-67594      تاریخ ایجاد : ۱۴۰۵ يکشنبه ۱۷ خرداد   آخرین بروزرسانی : ۱۴۰۵ يکشنبه ۱۷ خرداد    تعداد بازدید : 20
دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم با امام جمعه ریگان
به گزارش وبدا بم؛ صبح امروز یازدهم خرداد ماه دکتر علی رادفر رییس دانشگاه علوم پزشکی به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین مظاهری نیا مسئول نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری، مهندس ایمان صادقی مدیر روابط عمومی دانشگاه، دکتر دریجانی رئیس شبکه و مرکز بهداشت، دکتر حسینی صفا رییس بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی ریگان با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین عباس زاده امام جمعه ریگان با وی دیدار کردند.

در این نشست، دکتر رادفر با ارزیابی مثبت از اقدامات و دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان در این منطقه، بر تداوم پیگیری‌ها برای ارتقای سطح سلامت مردم و کاهش محرومیت‌های درمانی تأکید کرد.

همچنین امام جمعه ریگان از اقدامات جهادی و حمایت ها و پیگیری های دکتر رادفر و مجموعه‌ دانشگاه در مناطق محروم تقدیر کرد.
 
 
 
 
 
نظر شما :
captcha
انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
آ+
آ
آ-